Anyuka vagy?

csütörtök, augusztus 23, 2012

Én is!  És mellette óvónéni.
 
Nem is olyan régen én is "csak" egy anyuka voltam a sok közül, aki kíváncsian figyelte, mi minden történik az óvodában. Ha beléptem egy oviba, mindig úgy éreztem, hogy egy mesebeli, varázslatos világba csöppenek: gyönyörű dekorációk, gyerekzsivaj és játékok mindenütt! Nagyon szerettem volna minél több időt itt tölteni.

Ezért lettem óvónéni! És ez volt életem egyik legjobb döntése!



A hétköznapokban gyakran tapasztalom, hogy jó lenne veletek, anyukákkal, apukákkal, nagyszülőkkel egy-egy témáról hosszasabban elbeszélgetni és sokszor úgy látom, ezt ti is igényelnétek. Sajnos sokszor előfordul, hogy nincs elég idő, alkalom arra, hogy jól kibeszélgessük magunkat. Ezért létrehoztam ezt az oldalt, amire szeretnék sok-sok hasznos információt feltenni, ami tapasztalataim alapján benneteket érdekel.

Ha szeretnél többet megtudni arról, mi történik azokban az órákban, míg reggel bekíséred gyermekedet az oviba és délután érte jössz, akkor tarts velem! Szívesen mesélek róla! 
Ha kezdő óvónéniként bizonytalan vagy, nem tudod még, mit, hogyan csinálj,  akkor kísérd figyelemmel bejegyzéseimet! Remélem találsz hasznos ötleteket!
Ha kérdésed, véleményed van gyermekneveléssel, vagy az óvodai élettel kapcsolatban, tedd fel bátran! Szeretettel várlak vissza!
Anita

You Might Also Like

0 megjegyzés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images